Liten blir större

Idag blir Bonus hela fyra månader ung och har varit hos oss en dryg månad. Oj vad fort det gått! Han blir bara mer och mer personlig och det är verkligen en underbar katt som det är omöjligt att bli sur på när han blir lite för busig. O
 
Han har växt den lille och väger idag hela 2,1 kg. Det ni!
 
Ja ni ser ju själva, vem kan motstå den där blicken 😽
 
Han ändrar karaktär väldigt mycket beroende på tidpunkt på dagen. På morgonen är han verkligen på myshumör och vet inte till sig. Buffar, slickar och ligger ändå uppe på ansiktet på mig och kurrar högljutt. 
 
Dagtid är det mest bus varvat med mat- och sovstunder som gäller. På kvällarna har han som mest energi och far runt som om det brann i rumpan på honom 😆😂men när det är dags för läggdags är det mysstund i sängen igen. 
 
Vi älskar verkligen alla hans sidor och han är bästa sällskapet. Är han vaken är han mig hack i häl hela tiden och ska vara med på allt jag företar mig. Det ska nosas och petas. Så söööt!
 
En favorit är att hänga på axeln. 
Så bra utsikt därifrån!
 
 Den här blicken får han när han är på bushumör.
Då vet man aldrig vad som händer.
 
 En liten sov- och mysstund är aldrig fel.
Trots att det är mitt på dagen 😽
 
Vi ser verkligen fram emot många härliga år med denna ljuvliga varelse och hoppas innerligt att han får vara frisk och fri från olyckor. 
 
Kärlek Bonus...bara kärlek!
Katt Utveckling Vardag
0 kommentarer